Luottamushenkilösivut - extranet

Huom! Sivut on tarkoitettu seurakuntien ja seurakuntayhtymän luottamushenkilöille. Sivuille tarvitaan salasana.

Tästä pääset EXTRANET-sivulle.

Kun saat kutsun EXTRANET-sivulle:

1. Klikkaa sähköpostissa olevaa "Hyväksy kutsu" -linkkiä (Huom! sähköpostissa oleva alempi linkki). Mikäli linkki ei toimi, kopio se selaimen osoiteriville. Mikäli et saa kutsua, tarkistathan, ettei se ole roskapostikansiossa. Kutsu vanhenee muutaman päivän kuluessa, joten toimithan nopeasti.

2. Tulet EXTRANET etusivulle, mistä löytyy henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana - LAITA TALTEEN!

3. Saat sähköpostiisi viestin ”Uusi tilisi on luotu”. Tässä viestissä on myös em. henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Viestissä olevaa linkkiä ei tarvitse klikata.

4.  Mikäli saat sähköpostiisi useamman kutsun, se tarkoittaa, että kuulut usempaan luottamuselimeen. Sinun tulee hyväksyä kaikki saamasi kutsut, jotta pääset näkemään kyseiset sivut.

5.  Kun olet hyväksynyt kutsusi, voit kirjautua EXTRANET-sivulle sähköpostiosoitteellasi tai henkilökohtaisella käyttäjätunnuksellasi ja salasanalla.

6.  Jos haluat vaihtaa salasanan:

• kirjaudu EXTRANET-sivulle sähköpostiosoitteellasi tai henkilökohtaisella käyttäjätunnuksellasi ja salasanalla,
  • vie hiiri "Tervehdys, käyttäjätunnuksesi” tekstin päälle (ylhäällä oikealla),
  • valitse ”Muokkaa omaa profiilia”,
  • alhaalla sivulla "Kirjautumisen hallinta"-otsikon alla lukee "Uusi salasana",
  • luo uusi, vahva salasana ja ”Tallenna”,
  • LAITA SALASANA TALTEEN!