Leirikeskukset

Kokkolan seurakuntayhtymällä on kaksi leirikeskusta (Vasikkasaari ja Nuolinen) ja yksi kesäkoti (Torsö).
Vasikkasaari ja Nuolinen ovat käytössä ympäri vuoden, Torsön kesäkoti viikoilla 20-38.

Kesä on leirikeskusten sesonkiaikaa. Silloin leiritoiminta on vilkkaimmillaan. Lastenleirit, rippikoululeirit ja erilaiset virkistyspäivät kuuluvat kaikkien seurakuntien kesäohjelmaan.

Leirikeskusten ja kesäkotien vapaita aikoja vuokrataan myös ulkopuolisille mahdollisuuksien mukaan erilaisia perhejuhlia, virkistyspäiviä tai leirejä varten. Leirikeskusten seuraavan kesän vapaiden aikojen ulosmyynti aukeaa vuosittain 1.11., jonka jälkeen vapaita ajankohtia leirikeskuksiin ja kesäkoteihin voi kysyä tarkemmin seurakuntayhtymän palvelupäälliköltä, p. 050 3147 540.

Lapsia laiturilla.