Nimikkolähetit tarvitsevat apuasi juuri nyt

Pakolaislapsia. Kuva: KKP Martti Komu.

Koronaepidemian aikana myös lähetysjärjestöjen varainkeruu on haasteellista. Kumppanimme maailmalla, jotka tekevät työtä heikoimpien parissa, tarvitsevat apuasi juuri nyt.
Autetaan yhdessä myös kaukana olevia lähimmäisiämme, jotta selviydymme yhdessä koko maailmaa koettelevasta tilanteesta.

Tue Kokkolan suomalaisen seurakunnan lähetystyön nimikkoperheitä ja nimikkokohteita koronavirustilanteen aikana lahjoittamalla suoraa kohteeseen.

Katso tarkemmat tiedot lähetysjärjestöjen tilinumeroista sekä nimikkolähettien kohdetiedoista lähetystyön nettisivulta.

Lähetystyö perustuu Jeesuksen antamaan lähetys- ja kastekäskyyn.
”Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailmanloppuun asti.”
(Matt.28:18-20)

Lähetyksen tärkeimpänä tehtävänä on viestin vieminen Jumalan rakkaudesta ja Vapahtajasta, joka kutsuu yhteyteensä kaikkia. Tähän tehtävään haluamme kutsua kaikkia seurakuntalaisia.

Teksti: Miia Kallio

Mon Apr 20 12:49:00 EEST 2020