Koivuhaan seurakuntakoti huutokaupataan uudelleen

Kokkolan Koivuhaassa sijaitseva seurakuntakoti on myynnissä Huutokaupat.com -palvelussa ID-numerolla 2597407. Tutustu kohteeseen paikan päällä ja jätä tarjous.

Koivuhaan seurakuntakoti.

Koivuhaan seurakuntakoti on myynnissä uudelleen myyjästä tai kiinteistöstä riippumattomista syistä.

Huutokauppailmoitus on julkaistu Huutokaupat.com-palvelussa. Tarjouksia voi jättää 21.2. klo 12 saakka.
Lopullisen myyntipäätöksen tekee seurakuntayhtymän yhteinen kirkkovaltuusto 24.3.2022. Myyntipäätös alistetaan kirkkohallituksen vahvistettavaksi.
Koivuhaan seurakuntakoti sijaitsee osoiteessa: Oravankatu 29, Kokkola. Lisätietoja kohteesta antaa kiinteistöpäällikkö Veli-Matti Raappana, p. 050 314 7500.

Kokkolan seurakuntayhtymä pyrkii vastaamaan muuttuneeseen ja alati muuttuvaan toimintaympäristöön tehostamalla ja monipuolistamalla kiinteistöjensä käyttöä.
Koivuhaan seurakuntakodista luopuminen on osa yhtymän kiinteistöstrategiaa, jonka pyrkimyksenä on sopeuttaa nykyinen kiinteistökanta toiminnan todellisia tarpeita vastaavaksi sekä varautua ennustettuun jäsenmäärän alenemiseen.
Seurakuntayhtymä pyrkii myös huomioimaan Hiilineutraali Kirkko 2030 -strategian linjaukset kiinteistönpidossaan. Strategia ohjaa seurakuntia parantamaan energiatehokkuuttaan.

Koivuhaan seurakuntakoti.

Mon Feb 14 15:42:00 EET 2022