Netissä on tarjolla nuorille ja koululaisille keskusteluapua sekä toimintaa

Kirkon keskusteluapuaLinkki avautuu uudessa välilehdessä -sivuston kautta pääsee tutustumaan esimerkiksi Kirkon Ristiohjain-pelistriimauskanavalle osoitteessa twitch.tv/ristiohjainLinkki avautuu uudessa välilehdessä, missä kirkon työntekijät pelaavat ja keskustelevat pelaamisesta.
Kirkon keskusteluapua -sivustolta löydät kanavien tarkemmat aukioloajat.

NettiSaapasLinkki avautuu uudessa välilehdessä menee nuorten luo sosiaalisessa mediassa ja kuuntelee, mitä nuorilla on mielen päällä. Etsivää nuorisotyötä verkossa NettiSaappaan toimintamallilla tekevät seurakunnat ja kunnat yhteistyössä. www.saapas.fi

Sekasin-chatLinkki avautuu uudessa välilehdessä on valtakunnallinen keskustelualusta 10–29-vuotiaille, missä voi keskustella mieltä askarruttavasta kysymyksistä tai aiheista nimettömänä ja luottamuksellisesti.

NettitupuLinkki avautuu uudessa välilehdessä on kaikille kouluikäisille tarkoitettu auttamispalvelu verkossa, missä voi niin ikään keskustella mieltä painavista asioista Nettitupun työntekijöiden kanssa. Palveluja koordinoi Nuori kirkko ry.

Klikkaa linkkejä ja osallistu nuorten nettitoimintaan tai keskustele luottamuksellisesti.

2020-03-24 13:19:00.0